W tej sekcji zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów i Partnerów Biznesowych, zebrane w trakcie 10 letniej współpracy z Państwem. Mamy nadzieję, że ułatwią one naszą wzajemną komunikację i wpłyną pozytywnie na komfort współpracy z Wami. Nieustannie pracujemy nad podnoszeniem naszych kwalifikacji, jesteśmy otwarci na dialog, po to, aby być jak najlepszym partnerem dla Państwa biznesu.

Jeśli nie znajdujecie odpowiedzi na nurtujące Was pytania, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta cs@wiresolutions.pl lub z Działem Wsparcia Technicznego technical@wiresolutions.pl.

Jak złożyć zapytanie ofertowe lub zamówienie?

Aby złożyć zamówienie przejdź do zakładki „Kontakt” gdzie znajdziesz Formularz zapytania ofertowego lub Formularz zamówienia. Można również wysłać wiadomość e-mail na cs@wiresolutions.pl zawierającą numer oferty lub listę produktów z numerami katalogowymi naszych producentów, ilością, ceną z oferty oraz datą realizacji zamówienia. Prosimy też o podanie kontaktu telefonicznego. Zamówienia można składać również telefonicznie. Dział obsługi Klienta wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia najszybciej, jak to możliwe, z reguły jeszcze tego samego dnia. W przypadku towarów spoza naszego magazynu czas oczekiwania może być uzależniony od szybkości odpowiedzi naszego producenta.

Gdzie znajdę certyfikaty produktów?

Informacje o certyfikatach i aprobatach znajdują się w zakładce „Producenci”.

Jak wynegocjować lepszą cenę?

Każdy z naszych Klientów, Partnerów Biznesowych jest traktowany indywidualnie, a my staramy się zawsze wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Negocjacje cen są możliwe w przypadku większych zamówień oraz na podstawie historii zakupowej. Doceniamy lojalnych Klientów, a także wynagradzamy zaangażowanie w skuteczne polecanie naszej oferty. Zapraszamy do współpracy i do negocjacji.

Czy Wire Solutions świadczy usługi serwisowe?

Tak, jeśli Twoja firma posiada urządzenia lub maszyny producentów z naszego portfolio zgłoś się do nas jako autoryzowanego, certyfikowanego dystrybutora na rynku polskim! Po więcej informacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub z Działem Wsparcia Technicznego.

Czy Wire Solutions świadczy usługi gwarancyjne?

Tak, nasi producenci zwykle udzielają gwarancji na 1-2 lata w zależności od produktu. Serwis gwarancyjny na produkty u nas zakupione otrzymasz za naszym pośrednictwem u producenta. Więcej informacji odnośnie procedury uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub z Działem Wsparcia Technicznego.

Mam problem na produkcji, czy Wire Solutions może mi pomóc?

Tak. W naszych działaniach kierujemy się przede wszystkim spełnianiem oczekiwań Klientów. Specjaliści Wire Solutions działają na terenie całego kraju, podczas wizyt u stałych i nowych Klientów pomagają rozwiązywać problemy procesu produkcji wiązek kablowych. 15 letnie doświadczenie zawodowe w branży produkcji wiązek i okablowania pozwala na wspomaganie naszych Odbiorców przy nowych projektach, jak również w rozwiązywaniu problemów z poprawnością zacisków i obróbki przewodów. Co więcej, nasi specjaliści są zawsze w pełni wyposażeni w: narzędzia ręczne do obróbki przewodów i kabli, końcówki kablowe, praski pneumatyczne i różne urządzenia wspomagające proces produkcyjny, w zależności od zapotrzebowania odwiedzanych firm.

Jak Wire Solutions pomoże mi usprawnić procesy produkcyjne mojej firmy?

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, myślisz o innowacjach, ale nie wiesz, od czego zacząć, skontaktuj się z Działem Wsparcia Technicznego. Nasi pracownicy zadają Ci serię pytań i przedstawią dostępne rozwiązania lub umówią się na spotkanie celem przeprowadzenia audytu procesów w Twoim zakładzie produkcyjnym. Dokonujemy analizy i przeprowadzamy testy. Jeśli chcesz zainwestować, masz dobry plan biznesowy, ale nie dysponujesz środkami finansowymi na zakup urządzeń, zapytaj w Dziale Obsługi Klienta o możliwości leasingu lub innej formy wsparcia finansowego.

Czy Wire Solutions przeprowadza audyty?

Tak, w sytuacji jeśli wdrożenie innowacji wymaga niestandardowych rozwiązań uzyskanie pełnej efektywności produkcji może wiązać się z przeprowadzeniem audytu i szczegółowej analizy celem optymalnego doboru technologii. Jako firma stawiająca na serwis oraz doradztwo przed rozpoczęciem i w trakcie współpracy, przeprowadzamy całościową analizę prowadzonych projektów. Następnie wykonujemy wraz z producentami wszystkie potrzebne testy, aby zaproponować najbardziej efektywne i dedykowane rozwiązania naszym Klientom.

Jak wygląda proces implementacji maszyn i urządzeń zakupionych w Wire Solutions w mojej firmie?

Jeśli zdecydowałeś się na zakup maszyn lub urządzeń z naszej oferty jesteś w dobrych rękach. Nasi przeszkoleni pracownicy będą czuwać nad całym procesem: od specyfikacji, przez dostawę, montaż na stanowisku pracy, pierwsze uruchomienie, kalibrację urządzeń, na szkoleniu z obsługi kończąc. Gwarantujemy Ci nasze pełne wsparcie, co zdecydowanie wyróżnia nas od innych na rynku.

Jak wygląda proces implementacji maszyn i urządzeń zakupionych w Wire Solutions w mojej firmie?

Jeśli zdecydowałeś się na zakup maszyn lub urządzeń z naszej oferty jesteś w dobrych rękach. Nasi przeszkoleni pracownicy będą czuwać nad całym procesem: od specyfikacji, przez dostawę, montaż na stanowisku pracy, pierwsze uruchomienie, kalibrację urządzeń, na szkoleniu z obsługi kończąc. Gwarantujemy Ci nasze pełne wsparcie, co zdecydowanie wyróżnia nas od innych na rynku.

Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację idź do zakładki „Kontakt”-> „Formularze”, gdzie znajdziesz odpowiedni formularz reklamacji. W razie pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

Jak wnioskować o zwrot środków na konto Klienta?

Czasem zdarza się (z różnych powodów), że otrzymamy błędną (wyższą kwotę na nasze konto bankowe). Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, w zakładce „Do pobrania” znajduje się formularz „Procedura zwrotu środków na konto Klienta”, którego wydrukowany i wypełniony skan należy przesłać do Działu Księgowości lub do Działu Obsługi Klienta.

Jak wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną?

Polityką naszej firmy jest ograniczanie wydruków oraz wysyłania zbędnych przesyłek pocztowych mając na celu zrównoważony rozwój i dbanie o środowisko naturalne. W związku z tym zachęcamy do wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną, co z pewnością podniesie komfort również Twojej pracy. W zakładce „O firmie” -> „Do pobrania” znajdziesz odpowiedni dokument. Po wypełnieniu wystarczy wysłać skan na cs@wiresolutions.pl .

Jak znaleźć kontakt do konkretnych pracowników Wire Solutions?

Wszelkie dane kontaktowe wraz ze zdjęciem i opisem kompetencji znajdują się w zakładce „Kontakt”. Możesz wybrać najdogodniejszą dla siebie formę komunikacji, a także w prosty sposób dodać informacje kontaktowe do swojego urządzenia poprzez kliknięcie w link CSV lub zeskanowanie kodu QR.

Gdzie mogę znaleźć katalogi produktowe?

W zakładce „Producenci” znajdziesz szereg informacji o danej marce, certyfikaty i aprobaty, a także aktualne katalogi z ich ofertą.

Czy istnieje możliwość leasingu na automaty i półautomaty z oferty Wire Solutions?

Tak, po więcej szczegółów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub z Działem Księgowości.

Jakie szkolenia i w jakim zakresie świadczy Wire Solutions?

Nasza firma organizuje i prowadzi szkolenia dedykowane oferowanym grupom produktowym. Wiedzę co do prawidłowej obsługi maszyn do obróbki przewodów oraz narzędzi ręcznych do cięcia, odizolowania i zaciskania przekazują certyfikowani i przeszkoleni pracownicy Wire Solutions. Szkolenie takie gwarantuje, że procesy obróbki wiązek kablowych w Twoim przedsiębiorstwie będą poprawne, co z kolei ma bezpośredni wpływ na efektywność i bezpieczeństwo pracy przyszłych instalacji oraz niezawodność wytwarzanych komponentów.

Czy jest możliwe zamówienie narzędzi z moim własnym logo?

Tak, dla niektórych narzędzi ręcznych jesteśmy w stanie obrandować ich rękojeści Twoim logo oraz nadać im inny, niż u producenta kolor. Możemy również spersonalizować narzędzia ręczne dla Twojej brygady poprzez wygrawerowanie lub naniesienie oznaczeń trwałą metodą nadruku. Po więcej informacji prosimy o kontakt z Działem Marketingu.

Czy mogę otrzymywać faktury w walutach obcych? Jakich?

Tak, jest możliwość otrzymania faktury w Euro. Wystarczy zgłosić taką potrzebę podczas składania zamówienia Dział Obsługi Klienta.

Jak mogę otrzymać plakat wzrokowej oceny poprawności zacisku?

Plakat ten to wspaniała pomoc edukacyjna dla każdego, kto zajmuje się obróbką wiązek kablowych. Będąc świadomym zagadnień o prawidłowym procesie zacisku wzrasta bezpieczeństwo wykonywanych połączeń kablowych. Jeśli chcesz otrzymać taki plakat prosimy o kontakt z Działem Marketingu lub z Działem Obsługi Klienta.

Co to jest zestaw Solarkit?

Zestaw Solarkit to cieszący się coraz większą popularnością produkt od Rennsteig, nasz niewątpliwy hit sprzedażowy. To walizka narzędziowa do montażu instalacji fotowoltaicznych wyposażona w niezbędne, najwyższej jakości narzędzia do cięcia, odizolowania i zaciskania. Istnieje możliwość kompletacji walizki w różnych konfiguracjach, w zależności od potrzeb oraz rodzaju wykonywanych połączeń. Dzięki systemowi wymiennych matryc i pozycjonerów można łatwo przezbroić praskę i dostosować ją do montażu złączy solarnych wybranego producenta.

Jak zapewnić gazoszczelność zacisku?

Gazoszczelność zacisku gwarantuje poprawne, kontrolowane jego wykonanie, a co za tym idzie trwałe, sprawne i przede wszystkim bezpieczne funkcjonowanie poprawnie obrobionego połączenia zaciskowego. Wysokiej jakości komponenty, solidne i dedykowane do procesu zaciskania narzędzia oraz przede wszystkim dobrze przeszkolona kadra to najkrótsza droga do solidnych, bezawaryjnych i efektywnych połączeń. Nasz Dział Wsparcia technicznego działając na terenie całego kraju przeszkoli oraz pomoże rozwiązać problemy w procesie produkcji i obróbki wiązek kablowych.

Jak obliczyć przekrój przewodu?

W zakładce „Do pobrania” znajdziesz wzór do obliczania przekroju przewodu.

Na jakich targach jest obecna firma Wire Solutions?

Firma Wire Solutions jest obecna na wszystkich najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju, takich jak Energetab, Automaticon, Enex, Energy Expo, Trako, Gasshow, Greenpower, Expo Power czy Energetics. Bierzemy również aktywny udział w konferencjach i spotkaniach branżowych, zabierając głos i poruszając ważne dla branży tematy, tj.: bezpieczeństwo instalacji fotowoltaicznych. Jesteśmy obecni także poza granicami naszego kraju i braliśmy udział w takich imprezach targowych, jak Productronica w Monachium, MIMS w Moskwie czy Innotrans w Berlinie. Zajrzyj do naszej Galerii lub na nasz kanał YouTube Wire Solutions gdzie znajdziesz w playliście nasze własne relacje z imprez targowych.

Jak poprawnie odizolować przewód?

Poprawne odizolowanie przewodu ma ogromny wpływ na dalszy proces obróbki kabla oraz na przyszłe wykonanie prawidłowego zacisku terminala. W procesie zdejmowania izolacji ważne jest zastosowania dedykowanych narzędzi, które precyzyjnie dostosują głębokość nacięcia bez uszkodzenia struktury przewodu. Ważna jest tez możliwość kontrolowania długości odizolowania przewodu.

Czy Wire Solutions posiada maszyny do obróbki kabli dla branży e-mobility?

Tak. W ofercie posiadamy automaty do obróbki przewodów z sektora high voltage, wykorzystywanych przy produkcji aut elektrycznych. Przede wszystkim jest to znany, ceniony niemiecki producent Metzner, którego jesteśmy dystrybutorem na polskim rynku. Swój wachlarz produktowy, Metzner pokazuje zawsze na targach Productronica w Monachium, na których jesteśmy obecni z naszymi producentami. Zobacz, które dokładnie maszyny Metzner dedykowane są dla elektryfikacji sektora motoryzacyjnego: Relacja firmowa ze stoiska Metzner.

Czy kupując w Wire Solutions mam gwarancję atrakcyjnych cen na rynku?

Tak, ponieważ Wire Solutions posiada wyłączność na sprzedaż produktów niektórych z oferowanych przez nas rozwiązań i komponentów na rynku w Polsce.

TOP