Zamawiaj komponenty szybciej dzięki nowej funkcji!

API

Jesteś zakupowcem? Wdrożyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zamawianie komponentów stanie się szybsze, a czuwanie nad procesem zakupowym o wiele prostsze. Opcja ta jest przygotowana z myślą zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów Wire Solutions. Co dokładnie zyskujesz i jakie informacje będą w zasięgu Twojej ręki? 


CZAS TO PIENIĄDZ — ZYSKAJ WIĘCEJ PRZEZ SZYBKIE ZAMÓWIENIA

Zamawianie komponentów dla produkcji wiązek kablowych to niekiedy wielogodzinne oczekiwanie na odpowiedzi ze strony handlowca/opiekuna klienta — czy ten problem brzmi dla Ciebie znajomo?  

Z racji wzrostu zapytań na komponenty kablowe, jakie kierowane są do Wire Solutions w ostatnich miesiącach, postanowiliśmy już teraz zrobić coś, co pozwoli nam uniknąć spełnienia powyższego scenariusza. 

W związku z tym wprowadziliśmy rozwiązanie, które zapewnia automatyczną wymianę danych i daje Ci wgląd w zawsze aktualne informacje o: 

  • produktach,
  • usługach,
  • stockach,
  • cenach,
  • fakturach,
  • statusach realizacji zamówień,
  • dostawach
  • i wielu innych danych.

Już 460 klientów Wire Solutions korzysta z tego rozwiązania — bądź następny!

JAK MOGĘ Z TEGO SKORZYSTAĆ?

Z możliwości szybkiego dostępu do danych możesz skorzystać na 2 sposoby:

  • przez platformę B2B Share (panel w przeglądarce),
  • za pośrednictwem wygenerowanego przez nas klucza API, który łączy się z Twoim systemem ERP.

API jest pewnego rodzaju pomostem między naszym systemem a Twoim. Zamiast bezpośredniego kontaktu między Tobą a handlowcem, jest wspomniany system, który automatycznie i szybko przenosi bieżące informacje. 

Ty decydujesz, w jaki sposób chcesz mieć wgląd w zasoby — przez panel, czy przez własny system ERP (najczęściej wybierana opcja). Nie zmienia to faktu, że w obu przypadkach zyskujesz:

  • Szybkie składanie zamówień — przez udostępniony klucz API w swoim systemie lub panel B2B dokonujesz szybszych zakupów.
  • Aktualne dane — nasz system na bieżąco aktualizuje wszelkie zmiany w czasie rzeczywistym, dzięki czemu masz zawsze świeże dane.
  • Dostęp do informacji 24/7 – nie musisz czekać na odpowiedź handlowca, lecz w dowolnej chwili sprawdzasz ważne dla Ciebie zasoby.
  • Dokumenty do pobrania — bez zbędnych formalności wygenerujesz potrzebną fakturę w ekspresowym tempie.

Dzięki nowej funkcjonalności szybciej dokonujesz zakupu, widzisz od razu ceny i dostępność produktów — nie musisz dzwonić, ani pisać wiadomości. 

możesz również zgłaszać bieżące zapotrzebowanie, by zapewnić sobie płynność dostaw!

Jak to działa w praktyce?

Przejdźmy przez poszczególne etapy zadań, byś zobaczył/a możliwości, jakie się za nimi kryją.

Znajdź produkt

Możliwości wyszukiwania są nieograniczone — możesz wpisać:

  • nazwę lub część nazwy produktu,
  • nr EAN,
  • indeks katalogowy (SKU),
  • producenta,
  • kategorię,
  • serię.

sprawdź stany magazynowe i cenę

W tej opcji zobaczysz aktualne:

  • stany magazynowe,
  • dostępne jednostki (np. sztuka, karton, paleta),
  • aktualną cenę, która uwzględnia ilość i wybraną jednostkę,
  • w niektórych przypadkach walutę.

Złóż zamówienie

To tylko kilka prostych kroków:

  • wybierz produkty,
  • podaj liczbę zamówionych towarów,
  • dodaj do koszyka,
  • wskaż adres i termin dostawy,
  • kliknij przycisk złóż zamówienie.

monitoruj zamówienie

Możesz na bieżąco sprawdzać:

  • numer i status zamówienia,
  • datę złożenia zamówienia,
  • termin dostawy,
  • nazwę kuriera,
  • link do śledzenia.

Pobierz fakturę

Pamiętaj, że:

  • faktury są widoczne w Twoim panelu,
  • możesz je pobrać w PDF,
  • mogą być automatycznie przekazane do Twojego ERP.

wrzuć plik Excel, CSV lub PDF

Możesz również wrzucić własną listę produktów, które chcesz zamówić, wówczas:

  • system sam rozpozna produkty i ilości,
  • możesz ją sprawdzić i zatwierdzić,
  • następnie całość trafia do Twojego koszyka.

BEZBŁĘDNE ZAMÓWIENIA KOMPONENTÓW

Skorzystanie z naszej propozycji nie tylko przyspieszy Twoją pracę, lecz także zmniejszy liczbę pomyłek. 

W tradycyjnej formie współpracy klient-handlowiec, pojawia się więcej newralgicznych punktów — wystarczy, że handlowiec źle przepisze liczbę sztuk, wklei nieaktualną cenę albo pomyli się w kwestii stanów magazynowych. Każda taka lub inna pomyłka wydłuży czas realizacji Twojego zamówienia. 

Dzięki naszej funkcjonalności dane z naszego systemu lądują bezpośrednio do Twojego (lub też są widoczne w czasie rzeczywistym we wspomnianej platformie). Fakt, iż nikt niczego nie przepisuje, ani nie przekleja, eliminuje wspomniany problem wystąpienia błędu ludzkiego. 

To w pełni bezpieczna i miarodajna funkcja!

napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się z nami, a my udostępnimy Ci możliwość monitorowania danych zakupowych!

+48 669 074 076

d.fromm@wiresolutions.pl

TO POLE JEST WYMAGANE*

Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Grzegorz Bednarz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Wire Solutions Grzegorz Bednarz, z siedzibą przy ul. Opatowickiej 16, 52-028 Wrocław. Pani/Pana dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się z nami, a my udostępnimy Ci możliwość monitorowania danych zakupowych!

+48 669 074 076

d.fromm@wiresolutions.pl

TO POLE JEST WYMAGANE*

Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Grzegorz Bednarz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Wire Solutions Grzegorz Bednarz, z siedzibą przy ul. Opatowickiej 16, 52-028 Wrocław. Pani/Pana dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

To może Ci się spodobać:

AUTOMATICA 2025 WIRE SOLUTIONS DZIEKUJEMY@4x
automat kodera na automatica 2025
maszyny do produkcji wiazek kablowych
CASTING KODERa polautomatyzacja@4x

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Bądź na bieżąco z ciekawostkami i nowościami z branży!